Αποστολή & Πληρωμή

Με ποιο τρόπο αποστέλλονται οι παραγγελίες;

Οι παραγγελίες που αφορούν την περιοχή της Θεσσαλονίκης αποστέλονται με δικό μας συνεργάτη-μεταφορέα. Οι παραγγελίες που αφορούν την υπόλοιπη Ελλάδα αποστέλλονται μέσω συνεργάτη μας σε πρακτορείο μεταφορικής εταιρείας, την οποία υποδεικνύει ο κάθε πελάτης.

Σε πόσο χρόνο αποστέλλονται οι παραγγελίες;

Οι παραγγελίες που αφορούν την περιοχή της Θεσσαλονίκης αποστέλλονται κάθε Τρίτη μεσημέρι. Σε περίπτωση ζήτησης και φόρτου εργασίας ενδέχεται να δημιουργηθούν και άλλα δρομολόγια μέσα στην εβδομάδα , αναλόγως της ζήτησης.

Ποιο είναι το κόστος μεταφορικών;

Η αποστολή για την περιοχή της Θεσσαλονίκης είναι δωρεάν. Παραγγελίες που αφορούν μακρινούς προορισμούς στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης χρεώνονται 15€/καρότσι.
Το κόστος της μεταφοράς για την υπόλοιπη Ελλάδα επιβαρύνει εξ ολοκλήρου τον πελάτη και διαμορφώνεται ανάλογα με τις χρεώσεις που έχει η μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξει ο εκάστοτε πελάτης.

Κόστος καροτσιών

Παραγγελίες σε μεταφορικές εταιρείες (εκτός Θεσσαλονίκης) αποστέλονται μόνο σε καρότσια μεταφοράς. Για τα καρότσια αυτά υπάρχει η εξής χρέωση: 110€/καρότσι , 15€/πατάρι + Φ.Π.Α. Για την χρέωση αυτή κόβεται τιμολόγιο προς τον πελάτη και κατά την επιστροφή του καροτσιού σε εμάς κόβεται πιστωτικό τιμολόγιο προς τον πελάτη. Ο πελάτης έχει την υποχρέωση να επιστρέψει το καρότσι σε καλή κατάσταση εντός 30 ημερών.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Η πληρωμή πραγματοποιείται μόνο εφόσον έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία και κατόπιν επικοινωνίας με κάποιον υπάλληλό μας.

  • Αντικαταβολή (αφορά μόνο την περιοχή της Θεσσαλονίκης)

Η εξόφληση πραγματοποιείται με μετρητά στον οδηγό που παραδίδει την παραγγελία.

  • Τραπεζικό έμβασμα

Εναλλακτικά, δίδεται η δυνατότητα στον αγοραστή να πραγματοποιήσει τις αγορές του με έμβασμα – κατάθεση στον κάτωθι τραπεζικούς λογαριασμούς:

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    • IBAN: GR9001714380006438040010481
    • ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ

Στα στοιχεία καταθέτη επιβάλλεται να αναγράφεται το όνομα του αγοραστή ή ο αριθμός παραγγελίας. Το αποδεικτικό κατάθεσης αποστέλλεται στην συνέχεια στο e-mail [email protected].

Επιστροφές

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που του στάλθηκε σε περίπτωση που αυτό αποδειχθεί ελαττωματικό.
Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με έγγραφη κοινοποίηση του αιτήματός του προς την εταιρεία στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο +30 2310 701 192 .

Ποιοι είναι οι όροι επιστροφής ενός προϊόντος;

Η επιστροφή προϊόντων είναι δυνατή σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:
1. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί ή να αποσταλλεί εντός 3 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2. Ο λόγος επιστροφής του προϊόντος (πχ η κακή κατάσταση στην οποία παρελήφθη από τον αγοραστή) πρέπει να αποδεικνύεται από φωτογραφία, η οποία θα πρέπει να αποστέλλεται μαζί με το αίτημα για επιστροφή στο [email protected] ή εναλλακτικά στο viber στον αριθμό 6975206366.
3. Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ακύρωση της συγκεκριμένης πώλησης.

Τι συμβαίνει μετά την επιστροφή ενός προϊόντος;

Με την επιστροφή του προϊόντος και την παραλαβή του από το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει να πιστώσει στον προσωπικό λογαριασμό του αγοραστή το αρχικώς καταβληθέν ποσό. Εν συνεχεία παρέχεται η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί το πιστωθέν τίμημα για την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος, αρεσκείας και επιλογής του.
Στην περίπτωση, κατά την οποία για οποιοδήποτε λόγο η αντικατάσταση του προϊόντος (με άλλο ίδιο ή διαφορετικό) δεν αποτελεί επιλογή του αγοραστή, δύναται να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που δαπανήθηκε για την ακυρωθείσα αγορά. Ο τρόπος επιστροφής του καθορίζεται σε συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα.

Σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι εφικτή η επιστροφή ενός προϊόντος;

Δεν είναι δυνατόν να επιστραφούν προϊόντα, τα οποία υποβαθμίστηκαν ποιοτικά από υπαιτιότητα του αγοραστή. Επίσης δεκτά δεν γίνονται προϊόντα τα οποία έχουν υποβαθμιστεί ή καταστραφεί από υπαιτιότητα της μεταφορικής εταιρείας.